youngwildandfreee

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 27 januari 2013 22:00

kom hem för typ 20 min sedan.. vet det är kanske lite sent eftersom de ee skola imon. Men men jag hade jätte kul som vanligt på träningen! imon träffar jag Sarah igen Jippii!!! :D hon har ju varit sjuk 1vecka typ :/ Hihih men då ses vi imon ! ska försöka blogga lite när jag är i skolan med om jag hinner :)
puss Godnatt på er!!:* /shuke
(btw somnar till denna underbara bilden!!)

Yees fotbollsträning nu!! har längtat hela dagen... vet inte vrf haha men men bloggar när jag kommer igen! see yaa :* /shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 27 januari 2013 16:02

heej!
jag va nyss oo hämtade mina glasögon på eurostop! dem har varit inne på lagning så att jag får rätt styrka på glaset! hoppas att dem hjälper nu hihihi! vi ses sen! :* / shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 27 januari 2013 12:43

Heey nu är jag äntligen hemma från kyrkan.. Så nu ska jag äta godis och kolla på filmen LOL de sägs att den ska vara väldigt bra så hoppas att den är de ;)

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 27 januari 2013 10:44

Heey! Nu måste jag snart åka till kyrkan! Tyvärr.. Man måste vara där 15 gånger för att ta konfermationen.. Aja jag hoppas att de inte tar för långt tid.. Jag orkar verkligen inte att sitta i en kyrka idag.. Eller, de orkar jag ALDRIG.. ;)

Här är en bild på mina ögon... Vilken färg är finast?
/Sarah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards