youngwildandfreee

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 30 januari 2013 21:30

Nu är jag äntligen hemma efter konfan! Eller, jag har varit hemma ett tag men inte hunnit skriva.. Aja imon så slipper man engelskan yeey! Haha hoppas att dagen i morgon blir bra! För just nu har denna dagen blivit skiiit.. :/ Aja alla har vi våra dåliga dagar! Har precis kollat på top model Sverige också! Haha jag älskat de programmet aså! Kommer inte blogga mera idag så jag säger, god natt alla! Här får ni en bild på min underbara Justin! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 30 januari 2013 21:29

jag tycker att alla borde somna med ett leende! Nu säge jag godnatt och jag somnar med mitt leende i alla fall! Godnatt puss på er fina läsare! :*
// Shukiii

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 30 januari 2013 19:08

Ingen någonsin är perfekt! Ingen har någonsin varit perfekt! om du inte accepterar mig för den jag är oo för de jag gör oo så som jag uppför mig då tkr jag att du ska skita i att slösa tid på att säga en massa saker om mig... om jag inte är den typen du gillar snälla bara sluta va min vän... om du ens är nån vän... jag tkr att man ska va sig själva!!
// Shukii

hihihi! sitter oo ska kolla på Harry Potter with my friendsii! hihiih ska bli spännande! :) vi hade håla från sista lektionen.. HAAHAHA kände att min lärare hatade oss idag men thats the life! hahah jaja då ses vi senare :p Btw YEES YEES YEES!! imon slipper vi glosorna från engelskan hhihihi jiippii :D pusss
// Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 30 januari 2013 14:15

Just nu så är man i skolan.. Vi fick ha håla från gympan idag.. Fast blev lite besviken.. Men nu så måste jag och Alicia vänta på bussen i två timmar.. Guud va kuuul! Eller inte.. :( Efter skolan så har jag konfa så jag kommer inte kunna skriva förens ikväll.. Men ah ni får stå ut.. Haha! Puuuss

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 30 januari 2013 05:41

Godmorgon bloggen!
vet är uppe jätte tidigt men jag måste... om jag ska hinna duscha oo så innan jag ska till skolan..! hiihihi men jag är glad för en sak.. vi kanske inte har skridskor idag hihi eftersom det regnar så mkt.. hatar regn! men men nu ska jag fortsätta föna håret hihihi!
vi ses senare puss! //Shuke
(bild från igår på mig oo sarah!)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards