youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 28 februari 2013 17:14

Hejsan! Är fortfarande sjuk tyvärr.. :/ Aja jag hoppas att jag mår bättre snart. Vill faktiskt till skolan i mon! De är ju inte kul att bara sitta hemma hela dagarna. De är roligare att vara i skolan även om man måste göra läxor osv.. Man har ju alla underbara vänner i skolan så! ;) Aja idag har jag bara vilat å kollat på Pretty little liars. För dom som inte visst de så har de kommit ut ett nytt avsnitt av de på www.swefilmer.com :) Snart ska jag antagligen vila.. Är grymt trött.. HAHA, Jag hittade lite gammla bilder från när jag va liten. På två av bilderna är de jag å Alicia!;)

(Bid nedanför) Men jag skriver kanske mer senare!

Alla har vi varit små! :)

 

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 27 februari 2013 21:34

Heej!
Förlåt än en gång för att jag inte har bloggat på länge men jag har nyss slutfört 3 prov så jag hoppas att ni förstår! Meeen iafl jag fick hem mina efterlängtade skor!! GAAAHHH älskar deeem! Kommer bilder nedan! Hihih känner mig lite trött så får väll säga godnatt söta läsare vi ses imon :)
XOXO Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 27 februari 2013 19:10

Heey! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen.. Men har typ bara sovit idag! Hehe.. Eftersom att jag är magsjuka.. :/ Inte så speciellt kul!.. Vet inte om jag ska till skolan i mon.. Men hoppa att jag blir bättre så jag kan gå till skolan i mon! De är ju inte så kul att vara hemma å ligga i sägen hela dagen.. Aja.. Jag skriver kanske mer senare!! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 26 februari 2013 18:25

Heey! En glad tjej har nu sprungit 5 kilometer! ;) Tummen upp på de haha! Nu ska jag kolla på Top model Sverige på datan eftersom att jag missade de igår.. Ska oxå äta kyklingsallad! Muums! De är faktiskt min favorit mat ;) Aja.. Jag skriver kanske mer senare! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 26 februari 2013 15:03

Heey! Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket.. Men har ju haft NO prov idag så hann inte så mycket igår för va tvungen att plugga å hade inte tid i skolan! Men just nu Har jag ingen läxa så kommer kunna blogga mera idag! :) När jag kommer hem ska jag bara slappa å kolla tv. Och senare ikväll ska jag åka å kolla på en lägenhet med pappa å lillebror eftersom att vi ska flytta.. Tyvärr :/ Sedan om jag hinner ska jag ut å springa! :) Men jag skriver mer senare! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 februari 2013 16:57

Heey! Har varit hemma en stund nu! Men idag va de första dagen efter lovet. Den va ganska okej! Kul å träffa kompisarna igen men gaad va jag hatar läxorna.. :/ Just nu kollar jag på tv! Åh om en liten stund ska jag plugga plugga å plugga! :/ Ska ju ha provet i mon!... Men jag skriver mer senare! (Bilden nedanför är gjord av mig) ;) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 24 februari 2013 19:36

Heey! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen men har inte hunnit.. Har pluggat pluggat å pluggat känns ändå som att jag inte kan något! De vill inte fasta i mitt TRÖGA huvud.. :/ aja jag hoppas att jag klarar provet iallafall! Har oxå bakat lite snabbt. De blev kokoskakor! As goda om jag får säga de själv! ;) Har precis kommit hem från en härlig springrunda! Kan ju säga att jag va ganska rädd att den dära hunden skulle vara lös igen hehe.. Men som tur va var den inte de! Den har ju fan jagat mig två ggr nu! Fett läskigt haha.. Aja nu ska jag dusch å sedan plugga lite mera. Så jag säger god natt nu oxå! Ses i mon! :) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 24 februari 2013 12:09

Hejsan! Har precis kommit hem från kyrkan.. Gaad va lamt de va! Men måste ju gå.. :/ Idag ska jag typ bara plugga till NO provet! Ska ju ha de på Tisdag! :/ Wish me good luck!! ;) Jag skriver mer när jag har tid! Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards