youngwildandfreee

Alla inlägg under januari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 31 januari 2013 22:15

Nu ska jag snart gå och lägga mig! Jag hoppas att alla har haft en bra dag! Och att eran dag i morgon blir bra också! I mon så ska jag sova över med två kompisar! Tuva & Alicia! Vi ska ha Skräckfilmsmaraton och äta chokladfondy! De kommer bli awesome! Aja jag kommer att skriva mera i mon så sov gott nu! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 31 januari 2013 19:50

Föörlååt.. Jag vet, jag glömde att lägga upp dagens aoutfit.. Men aja sånt kan hända.. Hehe.. Aja jag tog aldrig någon bild på vad jag hade på mig idag.. I skolan då! Så ni får bild på vad jag har nu istället. Jag har bara mysklädrr.. Men aja.. Om typ 10
min så börjar "was up on a time" de är skita bra! Tycker att ni borde kolla på de! Det börjar alltså kl 20:00 på 5:an. Sedan så ska jag kolla på "last resort" de är oxå väldigt bra! Vet tyvärr inte vilken kanal. Fö de har jag glömt.. Men jag kommer antagligen att göra ett inlägg till idag. Så ses senare /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 31 januari 2013 17:54

Japp nu är jag hur trött som helst... vill bara sova.. men men idag var dagen i skolan rätt så okej! min outfit var en helt vanlig "skol stil" typ hahah men här kommer lite bilder på outfiten oo egopics på mig hehehe.. :p
puss så länge! //Shukii

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 31 januari 2013 16:09

Tjeeena.. Nu är jag äntligen hemma från skolan! De har inte varit värdens bästa dag direkt.. Men som jag har sagt innan alla har våra dåliga dager! Aja de va ju iallafall en bra sak som hände å de va att vi hade håååla! YEEH! Nu ska jag nog gå och äta och kolla tv eller något.. Dagens aoutfit kommer jag lägga upp om några minuter! Här är en retard bild på mig så länge.. Puuuss! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 31 januari 2013 13:21

hahaha heeej blogggii!! :)
jappi vi har håla oo bah sitter här oo chillar! haha
vi gjorde ett korsord på engelaka oo efter de så nu har vi håla!!
vi ses sen :)
// Shukii

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 31 januari 2013 13:21

hahaha heeej blogggii!! :)
jappi vi har håla oo bah sitter här oo chillar! haha
vi gjorde ett korsord på engelaka oo efter de så nu har vi håla!!
vi ses sen :)
// Shukii

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 31 januari 2013 11:46

Nu har jag slöjd! De är inte så kul.. För de ända vi gör är att sy någon Hallandssömn.. Och jag hatar att sy hahaha... Aja här är en grymt ful bild på vad jag har gjort..
/Sarah

Heej! Nu sitter jag i bussen på väg till skolan.. Hoppas att denna dagen blir bättre än igår! Jag ska försöka att blogga i skolan också! När jag hinner så! Vi tänkte kanske börja med dagens "aoutfit" haha vet inte om de är rätt stavat men aja skit samma.. Vad tycker ni om de?

Här får ni en till bild på Justin! ;)
/Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards