youngwildandfreee

Alla inlägg den 1 maj 2013

Heeeey!!!
Omg det känns typ som 150 är sen vi träffades sist! Ja, jag och bloggen! Ooh herre gud! Jag har haft fult upp med att spamma Justin Bieber på twitter haha! Nej men jag har faktist haft fullt upp med att ha kul dem här dagarna! Eftersom vi inte har så många elr "stora" prov så måste man ju passa på! Haha igår innan jag var och kollade på majbrasan här i oskarström så spelade jag och mina vänner in en video till låten "Wannabe" hahah det var riktigt kul! :D men nu får vi se hur den blir hahaah! Idag har jag varit ledig hela dagen och då har jag spenderat dagen med min syster på studsmattan! Haha jaa! På fredag ska jag nog till stan har jag tänkt med Sarah och Alicia om dem kan så! :) aa vi ses imorgon! Jag lovar ! Ahaha godnatt sov så sött! :) / Shuke
Här kommer en massa bilder bara för att jag älskar honom! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards