youngwildandfreee

Alla inlägg den 4 maj 2013

Heeej!
Kom hem från matchen innan och det gick inte så bra! Vi förlorade med 3-1 :/ men jag gjorde mål i alla fall! :D nu blir det bara att ligga i soffan och gotta mig haha! Vi ses senare ;) /shuke
(Älskar bilden nedan)

Heey! Förlåt för att jag inte har skrivit något idag. Men har bara inte tänkt på det.. Idag har jag inte gjort något alls typ.. Har bara varit hemma! Vilket är ganska tråkigt.. :/ Har bara kollat på tv och lyssnat på musik i värmen.. De har varit 18-19 grader här! Yeey awesome! :) Imorgon ska jag kanske kolla när några kompisar tar konfirmationen! Men får se hur de blir. Annars vet jag inte vad jag ska göra.. Hoppas att alla får en bra kväll! :)(Bilderna nedanför är vad jag köpte i stan igår) Haha de ser finare ut i verkligheten än på bilderna ;)
~ Sarah

Heej! Förlåt för att jag inte har skrivit något på hela dagen.. Men i skolan hann jag bara inte! Och så va jag i stan med Alicia å Shuke! Vi hade de jätte kul! Och jag köpte en vit klänning till konfan och en långklänning som var lina svart tror jag!! Kommer inte ihåg haha... Och så köpte jag lite mera saker. Jag kanske kan lägga upp ett foto på allt imon :) Efter stan åkte jag till Tuva och vi var några stycken som var! Hade de verkligen jätte kul! Jag hoppas att eran dag varit lika bra som min :)
~ Sarah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards