youngwildandfreee

Alla inlägg den 2 maj 2013

Heej! Kom hem för typ en timma sedan.. jag var oo spelade skol if eller ahh tränade med skol if i fotboll! Oo nu 17:45 börjar tträningen med laget! För mycket fotboll skadar inget! :D hahah imorgon har jag glosor i Engelska... men men de kommer gå bra! Vi ses efter träningen ha de bra så länge :) / shuke

Heey! Skoldagen va helt okej! Istället för att ha teater på engelskan så hade vi "walk and talk" Och de va ganska kul! Vi gick runt och pratade och tog en massa foton hehe.. De kommer bilde nedanför! Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av Gossip girl! Och ska snart göra lite läxor.. Tyvärr :/ Har engelska glosor å tyska glosor tills imon! Så måste öva.. :/ Men jag kanske skriver mer sedan! Får se :)
~ Sarah

Heey! Nu sitter jag på bussen påväg till skolan.. :/ Önskar verkligen att vi var lediga idag också.. Aja.. Hoppas att dagen blir bra! Första lektionen är svenska och de är jätte tråkigt.. :/ Sedan har vi teknik å sedan slöjd! Teknik och slöjd är helt okej faktiskt :) Sedan är de engelska och vi ska ha teater så de är kul! Sedan har vi bara NO som typ alltid är kul! ;) Så denna dagen kommer nog bli bra! Hoppas jag! Men jag skriver väll mera när jag kommer hem eller i kväll!
Hahaha åh gud.. Typ dog när jag såg denna bilden!! (Nedanför)
~ Sarah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards