youngwildandfreee

Alla inlägg den 10 maj 2013

Heey! Nu kom jag precis hem från stan!! Jag var iväg hos en person och pratade lite.. Sedan åkte vi iväg och handlade! Och så köpte jag ett par träningsbyxor :) Nu ska jag träna och sedan blir de att hjälpa mamma med att göra smörgostårta tills imon!
Ska ju ta konfirmationen i mon.. Jag är faktiskt ganska nervös för de.. Jag gillar nämligen inte att prata inför folk.. Och jag ska säga fem repliker som jag måste kunna utantill!! Gaad.. Aja .. Jag hoppas att de går bra! Håll era tummar å tår för mig! ;) hahaha.. Jag skriver mera senare!
Kramar ~ Sarah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards