youngwildandfreee

Alla inlägg under januari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 29 januari 2013 14:35

är i skolan och fryyyyssseerrr... :/ ohh vi åkte skridskor förra lektionen och de va både kul och tråkigt.. men men nu sitter jag här i franska-klassrummet oo väntar på att klockan ska bli 14:40.. :)hejdå vi ses // pussss Shukii

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 28 januari 2013 22:05

Nu är jag äntligen klar med alla läxor som jag hade.. Guud va jobbigt de är.. Varför ska vi ha läxor? Plågar lärarna oss inte tillräckligt i skolan eller? Haha.. Nej men visst lite läxor behöver man väll men gaah man vill ju hinna göra mer saker än läxor hela tiden! Tycker ni inte de? Haha jag kan ju inte vara den enda som tycker så?..
Aja nu är jag sjukt trött efter alla läxor.. Så god natt!

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 28 januari 2013 17:32

satt i köket oo hade tråkigt ... medans jag bläddrade bland nårra foton oo jag hittade dena bilden.. (se nedan) tyckte faktist att den var rätt så fin på mitt öga haha ! :) see ya later!
btw snygga bilder Sarah jag oo Alicia tog idag eller hur? ;) hihhi //Shukii :*

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 28 januari 2013 16:12

Nu är jag äntligen hemma från skolan! Men de va en ganska okej dag ändå! Fick ju träffa mina kompisar! Fast nu har jag såklart massa läxor.. Som jag verkligen inte orkar göra just nu.. Men aja jag är väll tvungen! Tyvärr.. :/

Här är några bilder på mig Shuke å Alicia! <3

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 28 januari 2013 16:08

Yeees!! toppen dag i skolan! och sen när jag kom hem blev den bara underbarare... när jag kom hem sa min pappa att de va en påse på bordet.. när jag öppnade den så låg min efterlängtade scarf dääär ooooohhh!! ee så kär i den!!! Blush Loul (Wilda scarf) im love in it ;) här ee bilder! (med alicia på ena oo dem andra på scarfen! :) // pussssss shuke

Nu sitter jag å Malin å väntar på alla andra som har fotboll.. Dom är så sega haha.. Aja sedan ska vi äta! Hoppas att de är något gott!! Fick reda på att dom hade fått barnmat i fredags så hoppas att de inte är rester... :$
Aja jag bloggar mer sedan!

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 28 januari 2013 08:49

Nu är man äntligen frisk! Så just nu är jag i skolan och vi har svenska.. Trååkigt.. Aja får ju träffa Shuke iallafall vilket är bra! Hoppas att alla har de bra!

/Puuuss Sarah!

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 27 januari 2013 22:00

kom hem för typ 20 min sedan.. vet det är kanske lite sent eftersom de ee skola imon. Men men jag hade jätte kul som vanligt på träningen! imon träffar jag Sarah igen Jippii!!! :D hon har ju varit sjuk 1vecka typ :/ Hihih men då ses vi imon ! ska försöka blogga lite när jag är i skolan med om jag hinner :)
puss Godnatt på er!!:* /shuke
(btw somnar till denna underbara bilden!!)

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards