youngwildandfreee

Alla inlägg under januari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 14:04

Shiit vad jag vill ha dessa sakerna!! Problemet är att de är ganska dyra saker.. Men de är väll bara att börja spara så att jag kan köpa allt.. Haha allt går typ på 3000 kr eller kanske ännu mera.. :/ Jag vet, Jag vet.. De är ganska mycket pengar.. Men tycker ni att de är värt de om jag verkligen vill ha det? Snäll hjälp mig! Vad tycker ni att jag ska gör? (:

/ Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 13:34

Snäll lillebror man har som har köpt choklad till mig! Nu blir de att dricka te å äta choklad.. ;)

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 11:30

btw glömde skriva att det var Hunter stövlar :)

Tja tja!
jag har hittar min kärlek! men jag vet inte om det är värt att slösa 1 990 :- på ett par stövlar med ett märke? vet inte vad tkr ni? hjälp mig så blir jag glad! :p
// Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 10:44

Här är lite fakta om mig!

? Jag är galen i Justin Bieber, alltså är jag en belieber.. ;)
? Jag ÄLSKAR att shoppa
? En av minna bästa vänner är Shuke! (som bloggar med mig)
? Min största skräck är spindlar..
? Jag vill bo i USA i framtiden
? Mina största drömmar är att flytta till USA & träffa Justin Bieber
? Jag ska på Justins believe konsert i Sverige den 22 april :'D
? Jag fyller år 12 augusti
? Jag älskar sommaren å hatar vintern

Detta va bara lite fakta om mig.. Om ni vill veta mera så skriv en fråga till oss!

En bild på mig shuke å en kompis som heter Alicia! <3

/ Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 10:17

Heey!

 

Idag är jag tyvärr sjuk har varit de i tre dagar nu.. Hoppas att jag blir frisk snart saknar ju alla vänner..

Aja.. Idag är de fredag vilket är väldigt skönt!  

Ska nog bara vara hemma å vila hela helgen så att jag orkar gå till skolan på måndag.

Så jag kommer antagligen att blogga mycket!

 

Bjuder på en bild på mig å shuke!

 

 

/Sarah!

   

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 07:02

Heey bloggen!
då blir ja den som bloggar först då! haha tänkte bah skriva att jag snart är påväg till skolan.. ska spela lite fotboll oo sen blir det 2st prov.. haha jaja yolo. vi ses sen! puss hej ;) / Shuke

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards