youngwildandfreee

Alla inlägg under januari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 26 januari 2013 16:49

Heey Jag ville bara säga att jag tycker att alla ska följa mig på insta osv..

Är oxå admin på en facebook fan sida följ gärna den!   


Instagram: Sarah Sellergren

Instagram fan sida: Justinbelieber1

Twitter: Sarah Sellergren

Facebook: Sarah Sellergren

Facebook fan sida: The typical belieber


Här är lite bilder på mig å Shuke!

/Sarah

 



Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 26 januari 2013 13:32

Heej alla underbara läsare.. Nu ska jag snart spela piano vilket är väldigt kul! Jag har precis lärt mig att spela en av Justin Biebers låtar Be alright! Jag älskar verkligen den låten! ;)

/ Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 26 januari 2013 00:37

Goood naaatt mina fina bloggläsars! Hoppas att ni tycker om våran blogg! Jag/vi kommer försöka blogga så mycket vi bara kan! Jag kommer nog blogga minst 2 ggr om dagen! ;)

Aja här får ni en bild på min älskling! <3
/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 19:42

låt alldrig drömmar förbli drömmar! ge alldrig upp.. du ska kämpa så myvket du kan! jag lovar att du kommer att lyckas nån gång i livet! alla har vi nån talang i oss som vill fram ! men det är upp till dig om du vill ta fram den eller fortsätta hålla den inom dig..! spelar ingen roll hur man ser ut man kan väll ändå ha en dröm eller hur..? <3 / shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 19:11

Ge aldrig upp om dina drömmar! Jag tycker att man alltid ska få drömma! Man ska aldrig ge upp! Man ska kämpa hårt för att få sin dröm i uppfyllelse! Vem vet.. Din dröm kanske går i uppfyllelse någon dag! Jag kommer iallafall aldrig att ge upp om min dröm! Min dröm är att flytta till USA och att träffa Justin Bieber! Och vet ni vad? Jag kommer kämpa tills dom går i uppfyllelse! Vad är era drömmar? Skriv gärna de i kommentarerna (:

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 18:33

Don't ever let someone tell you that you can't do something.
Not even me. You got a dream, you gotta protect it.
When people can't do something themselves, they're gonna tell you, that you can't do it.
You want something go get it.

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 18:22

Halloue!
jappi då sitter jag här i min säng oo lyssnar på Justin Bieber! Det gör verkligen min dag 100000000 gngr bättre hahaha... jaah har inget annat att skriva.. vi ses senare! (; (här kommer en bild på mig oo jaa.. Justin) !!

// Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 25 januari 2013 16:53

Äntligen klar med hedern till bloggen nu!

De tod väldigt långt tid men nu är jag äntligen klar!

Blev nog ganska nöjd ändå! Vad tycker ni?

Blev det bra eller dåligt?


Här är en sjukt snygg bild på Justin!

Guud jag bara ÄLSKAR han! My love..    

 


/Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards