youngwildandfreee

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 1 februari 2013 22:38

Halllooouu!
varit oo tränat oo nu sitter jag i bilen hem ifrån gården!
vi hade jätte kul där med mina underbara vänner (som vanligt!!) hohohih sry för att jag inte har bloggat idag! men jaja godnatt vi ses!

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 1 februari 2013 15:04

Hejsan alla läsare!? Nu har jag precis kommit hem från skolan. De va väll en sådär dag idag! Men ikväll kommer de nog bli awesome! Hoppas jag iallafall. Aja nu ska jag nog gå och äta! Så jag bloggar mera sedan! Bilden på min outfit är under texten..! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 1 februari 2013 08:47

Heej! Nu är jag i skolan, just nu har dom andra fotboll men jag har slutat på fotbollen för de blev för mycket med 4 ggr i veckan.. Så nu sitter jag här med Malin och de är meningen att vi ska jobba! Men vi sitter bara å pratar hahahaha ;) Aja jag kommer att lägga upp dagens outfit lite senare eller när jag kommer hem! Hoppas att alla kommer ha en bra dag! Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards