youngwildandfreee

Alla inlägg den 8 februari 2013

ibland kan man ha e massa känslor imon sig för en person men man kan inte visa dem för att man är rädd att personen inte kommer att ta emot dessa känslor utan bara slänga bort dem! eller att den personen inte kommer tro på en även om man försöker berätta sanningen om och om igen. Det är alltid svårt att släppa taget för den man älskar men om han/hon kan släpps taget för dig, då ee du inte värd den personen en ända sekund mer! Det finns alltid folk runt om dig som du kan prata med oo berätta en massa saker för! jag kommer alltid att finnas vid din sida oo det hsr jag gjort ända sedan du oo jag lärde oss säga jag älskar dig till varandra! du kommer alltid att ha e stor plats i mitt hjärta oo jag kommer alldrig att glömma dig! Du är som en diamant! man vill aldrig förlora det man har kämpat för mest! BARA DÖDEN KAN SKILJA OSS ÅT!!

----> Donkii

//shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 8 februari 2013 19:14

Heej fina läsare!
Idag har skolan varit väll rätt okej! Men de bästa va ju såklart att vi hade fotboll haha! På engelskan kollade vi på nån film som handlade om tonårshjärnor haha oo så sa dem nått om bloggar och om en massa saker haha så frågade läraren om nån i klassen hade blogg elr nåt... HAHA så bah kollade jag oo sarah på varandra och så började typ alla andra ropa bah "oo shuke du har juu oo sarah ni har ju en blogg"
Hahaha men men vi sa inget.. Hahah akward... Men vafan YOLO! ;)
Vi ses ska kolla på ett till avsnitt av GOSSIP GIRL!!! :D

// Shuke

Känsla just nu : :D

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 8 februari 2013 11:31

Heeeej bloggen!!
Har glömt att blogga på sistone... Förlåt fina läsare! Men men omg har sett hela 18 avsnitt av Gossip girl!! Det är såå braa!! Just nu gjorde jag mitt franska prov haha oo det gick väll bra! Vi ses sen ;]

// pusss Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 8 februari 2013 09:12

Hey! Nu sitter jag i skolan å gör tyska å matte.. :/ as trååkigt.. Sedan ska vi ha engelska, de är ganska okej ändå! Sedan har vi B-språk å de är inte kul! Jag hatar de.. Och efter lunchen har vi SO! De är väll ganska okej.. Sedan slutar vi och då ska jag till stan med Tuva! Vi ska köpa presenter till Fanny, Lisa å Emelie! Haha.. Aja jag bloggar mera sen! /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards