youngwildandfreee

Alla inlägg den 7 februari 2013

..

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 7 februari 2013 19:01

Tjena. Förlåt för att jag bara har skrivit en gång idag.. Men aa jag har inte haft tid! Jag har pluggat till alla läxor å prov som jag ska ha.. Imon ska jag tex ha tyska förhör på glosor.. Och jag kan inte läxan speciellt bra hehe.. Men jag hoppas att de går bra ändå! Jag ska oxå lämna in en engelska läxa! Man ska typ skriva om att träna å hålla sig frisk.. Och nästa vecka ska jag ha 2 prov som är ganska svåra.. Så MÅSTE öva! :( Aja i mon efter skolan ska jag till stan med Tuva! Och på kvällen ska jag på födelsedags fest som är för Fanny, Lisa å Emelie! Så kommer nog inte hinna blogga så mycket! :/ Aja om typ en timme så börja once upon a time! Sedan får jag kanske göra ännu mera läxor.. Vet att jag är tråkig men läxor måste tyvärr göras.. :/ Skriver kanske mera senare /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 7 februari 2013 09:14

Hey.. Just nu sitter jag i skolan. Vi har precis varit å lyssnat på något om hur alla trivs i skolan eller något.. De va inte kul.. Men bättre än att ha lektion ju! Om en stund ska vi ha teknik! De är väll ganska okej för vi har en jätte rolig lärare! ;) Jag kommer att försöka blogga mera senare idag! Här är en grymt het bild på Justin! ;) (nedanför) Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards