youngwildandfreee

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 24 februari 2013 19:36

Heey! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen men har inte hunnit.. Har pluggat pluggat å pluggat känns ändå som att jag inte kan något! De vill inte fasta i mitt TRÖGA huvud.. :/ aja jag hoppas att jag klarar provet iallafall! Har oxå bakat lite snabbt. De blev kokoskakor! As goda om jag får säga de själv! ;) Har precis kommit hem från en härlig springrunda! Kan ju säga att jag va ganska rädd att den dära hunden skulle vara lös igen hehe.. Men som tur va var den inte de! Den har ju fan jagat mig två ggr nu! Fett läskigt haha.. Aja nu ska jag dusch å sedan plugga lite mera. Så jag säger god natt nu oxå! Ses i mon! :) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 24 februari 2013 12:09

Hejsan! Har precis kommit hem från kyrkan.. Gaad va lamt de va! Men måste ju gå.. :/ Idag ska jag typ bara plugga till NO provet! Ska ju ha de på Tisdag! :/ Wish me good luck!! ;) Jag skriver mer när jag har tid! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 24 februari 2013 01:38

Tjena! Har typ precis kollat klart på en film! Den va ganska bra! Kommer tyvärr inte ihåg va den heter.. ;) aja.. Hoppas att alla har haft en bra dag! Min har väll varit sådär.. Men nu ska jag sova. Så sov sött alla läsare! /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards