youngwildandfreee

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 23:13

jaah.. vad ska man säga.. Barcelona förlorde med 2-0... jaadå en arg tjej här.. men men skit samma dem vinner nästa gång! haha imon blir det plugg oo ut med mamma på stan! vi ses imon Godnatt underbara folk sov sött! oo godnatt Messi hoppas du drömmer mardrömar om Milan för de kommer jag göra... hahaha
XOXO Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 19:01

tjeeennaaa bloggeen!! :D
ni kanske undrar vrf jag är så glad... hihiih oo de ska ni få reda på right now... HAALLLÅÅ BARCELONA SPELAR IKVÄLL!!! omg oo det får jag absolut inte missa! Barcelona vs AC MILAN WIIHOOUU!!
vi ses senare puss hej!
XOXO Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 17:09

Heeeysaaan!! För ett tag sedan kom jag hem från dokton! Jag kollade mitt blodvärde mm.. Inte så kul men men.. Och måste bara säga att Titanic var grymt bra! Jag började faktiskt gråta igen hahaha... Men den va så sorlig! Hehe.. Aja nu ska jag snart plugga till NO provet. :( Gaaad va tråkigt!.. Sedan vet jag inte vad jag ska göra. Får se! Men jag kommer att skriva mer ikväll eller något! Puss /Sarah


  


   

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 10:41

Hejsan! Har typ precis vaknat! Och nu ska jag kolla på Titanic! Har sätt den en gång innan! Den är grymt bra! Började gråta förra gången jag såg den haha.. Aja sedn ska jag till doktorn för att kolla saker! Och sedan ska jag väll öva till NO provet.. :/ Men skriver mer när jag har tid! Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards