youngwildandfreee

Alla inlägg den 14 februari 2013

Hey

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 22:13

Heey! Förlåt för dålig uppdatering.. Men som vi sagt innan så har de varit mycket prov osv.. Idag har jag bara slappat. Jag har kollar på Pretty little liars! Guud va bra de är! Älskar de! Aja de är så skönt att alla proven är över nu eller iallafall i några dagar.. Ska ha NO prov efter lovet så kommer behöva öva lite under lovet.. Men de är ju skönt med lov iallafall. Snart så ska jag sova. Är jätte trött nu så aa.. Juste GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! Hoppas att alla har haft en bra dag! Jag är forever alone.. Haha! Aja.. God natt! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 20:05

heej!!
kom nyss hem ifrån mina kusiner hihihi.. aa oo nu sitter jag framför teven och njuter av att inte ha några prov mer denna vecka... men veckan är ju ändå slut imon... hihihih jaja snart ska jag gå till min kärlek oo nöja mig där hihii (my love= my bed) dröm sött!
XOXO
//shuke :*

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 16:43

heeej!
hoppas ni alla läsare har haft det bra denna veckan! för det har jag haft! en jag oo sarah har inte kunnat blogga pga. prov som vi skrev tidigare!
men iafl.. idag hat varit en helt okej dag! när jag kom hem fick jag en alla hjärtans dag present från mamma oo pappa oo nu är jag hos mina underbara kusiner! hahaa se bilderna nedan haha! ;)
//)

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 13:09

Hey! Förlåt för att vi inte har bloggat! Men vi har inte haft tid och orkade inte.. Aja så ee de ibland! Vi har haft rått så många prov också! förlåt... Nu sitter vi i skolan. Vi har håla från engelskan! Vilket är väldigt skönt! Sedan har vi NO! Fast de brukar vara ganska okej! Vi skriver mer sedan! Puss /Shuke å Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards