youngwildandfreee

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 februari 2013 21:23

Hey! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen.. Men jag mår inte så bra så har inte orkat.. Och så ska jag ha NO prov efter lovet så jag måste öva.. Inget roligt lov direkt.. Är sjuk å måste öva till provet! Kuuul... Snart ska jag nog kolla på Pretty little liars! Kollar på de typ varje dag men de är så jävla bra! Hehe.. ;) Om du inte har sätt de innan så tycker jag verkligen att du borde kolla på det! De finns 3 sesonger och alla avsnitten finns på www.swefilmer.com :) Aja jag skriver väll mera senare annars i mon! Här är en random bild på mig å "Justin" (nedanför) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 februari 2013 18:15

heey!!
blev inte att åka till mormor oo morfar pga att dem var sjuka..! men nu är jag iafl klar med rummet (bilder kommer senare idag eller imorgon) nu blir det att spela minecraft med min broder hahaha jaja vi ses :*
// Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 februari 2013 11:38

heej heeej!
jag vet att jag inte har bloggat på länge nu oo de ee för att jag både har haft jätte mkt att göra (vi gör om mitt rum) oo jag har varit sjuk oo inte ens orkat kolla på min mobil... haha men men snart är mitt rum färdigt oo då kan jag sitta där oo kolla hur många avsnitt som hälst av pretty litle liras hihihih!! snart ska vi åka till mormor oo morfar oo ha lite mysigt! ska dock sova över där i 2 nätter så kommer hinna blogga mer då ;) men aja vi ses senare.
:* shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards