youngwildandfreee

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 22:29

Hey! Nu ska jag snat gå och lägga mig! Jag är as trött.. Hoppas att de blir en bra dag i morgon för både mig och er. Jag kommer att försöka blogga i skolan! Jag ska göra de så fort jag hinner! ;) nedanför är en bild på Justin och ett dockhuvud. Haha OMG jag kan inte fatta att han kysste ett dockhuvud! Ni fattar inte hur avensjuk jag är på de "huvudet" aså! Här är en länk till en video när Justin kysser dockan! http://m.youtube.com/watch?v=4lSQqqUKRBE
Aja jag skriver mera i mon! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 21:06

Heej! Nu är jag äntligen klar med alla läxor och så har jag lagat mat! Jag lagade mekixansk soppa med bröd! De blev väll helt okej. Nu ska jag snart gå och duscha och sedan ska jag kanske kolla på ett till avsnitt av svenska Hollywood fruar! De är så kul å se när dom gör bort sig hela tiden haha ;) Men antagligen skriver jag en gång till innan jag ska sova! Puss /Sarah

..

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 16:25

Heey! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen. Men aa har inte hunnit.. Idag slutade vi tidigare eftersom att vi fick håla! Yeey! Så har varit hemma rätt så länge nu. Jag har gjort läxor å kollar på top model! Jag bara ÄLSKAR de programmet! Just nu kollar jag på svenska Hollywood fruar.. Guud aså hon som heter Gunilla är ju seriöst inte normal.. Haha men de är kul att kolla på när hon skämmer ut sig! ;) aja sedan ska jag laga mat till familjen! Jag ska laga mexikansk soppa och bröd! Hahaha... Men jag skriver mera när jag hinner! Här är en bild på mig & "Justin" ;) (nedanför) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 09:45

Nu är jag i skolan. Jag ska snart gå in till skolsköterskan för att vi ska typ väga å mäta oss osv.. Inte så kul.. Men jag slipper ju B-språk å de är ju bra! För jag hade inte övat haha.. De är as mycket snö här.. Och jag hatar snö... Aja jag skriver senare /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 09:28

heej!
Har inte bloggat på jätte länge... Vet.. Men aah nu ee de snö ute igen.. Och ja jag visste att jag inte kunde hålla mig utan att ramla a all is på trottoaren Hatar snö och jag vill ha tillbacks sommar som många andra kanske också vill... Ohhhh men jaja vi ses!!
Puss shuke :*

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards