youngwildandfreee

Alla inlägg den 2 april 2013

Hey hey!
Vilken underbar dag det ha varit idag, eller vad säger ni?
Jag tycker det i alla fall! Var ute oo sprang innan med högsta volym på musiken i öronen! Livet kändes verkligen underbart haha! ;) nu ska jag in oo ta en dusch och sen bädda ner mig i min säng och kanske kolla på en film eller två haha! Vi ses imorgon!
Puss på er! Shuke

Heey!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare idag!
Jag var ute för en stund sedan oo tog några bilder tillsammans med min lillebror :) blev faktist riktigt nöjd med fotona! Kommer nedan! Nu ska jag ut oo springa en runda så vi ses senare! Puss hej! Shuke

Hejsansvejsan!
Eftersom att jag har så tråkigt så skriver jag igen hahaha! ;)
Jag orkade aldrig träna haha..
Jag är as trött och går fortfarande runt i min pyjamas ;)
Så gör de lite senare istället! Hehe..
Idag är de inte så jätte fint väder som de va igår! Tyvärr :/
Men hoppas att de blir varmare snart!
Vill ju ha sommar!!!
Snart ska jag äta amerikanska pannkakor som min bror Robin har gjort! Mums!
Så vi ses senare!
Kram /Sarah

Hej och godmorgon! Snart ska jag träna lite!
De va ett tag sedan nu..
Sedan måste jag tyvärr göra engelska läxan... :/
och sedan har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra.
Men ska väll bara vila så jag blir frisk någon gång. Haha...
Fattar ni vilken panik jag fick när jag trodde att Justin hade följt mig på Twitter?
Men sedan när jag klickade in på profilen så va de självklart fejk..
Jag höll ju på att dö när jag såg de..
Haha! Jag hatar verkligen när fejkade följer mig! :/
Hoppas ni får en bra dag! Kram /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards