youngwildandfreee

Alla inlägg den 3 april 2013

Tjullelluu!
Hiiiuhihi! Jag har inte kunnat uppdatera idag eftersom att jag har städat precis hela dagen.. :/ men det blev ett fint resultat! Bakade kladdkaka nu på slutet oo snart ska jag sätta mig i soffan oo tjocka mig med kalddkaka oo film! Imorgon blir det att åka till badhuset med kusinerna kanske får lite mer sommar känsla hiihihi! :) kmr inte skriva mer ikväll! Hoppas ni får en bra kväll oo dröm söta drömmar! :)
Shuke

Hej!
Nu har jag typ precis kommit hem!
Hade de jätte kul i stan!
Jag hittade ett par byxor som jag gillade men jag köpte aldrig dom..
Vad tycker ni? Ska jag köpa dom?
(Bild nedanför)
Ska gå å äta nu så skriver mera sedan! /Sarah

Hej!
Nu ska jag snart gå till bussen!
Jag ska in till stan mes min bästa! (tuva)
Ska kolla om jag hotar några byxor!
Vädret idag är ju bara bäst!
Lägrar sååå till sommaren!! :)
När jag kommer hem så ska jag göra lite engelska!
Och sedan hade jag tänkt å träna!
Hoppas att ni får en bra dag! :)
Bilden på Justin är bara så j*vla sexig!!! (Nedanför)
Kram /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards