youngwildandfreee

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 16 april 2013 16:52

Heey!
Dagen i skolan har varit bra! :)
Hade jätte kul på gympan!!
De är 15 grader ute! :o
Sååå himla sköönt!!
Just nu sitter jag och kollar på filmen Life Size! :)
Den är väll helt okej!
Och när pappa kommer hem så ska jag göra klart min engelska!
Hoppas att alla har en fin dag! :)
/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 16 april 2013 08:24

Hey!
Nu är jag i skolan och väntar på att vi ska börja våran första lektion!..
Som shuke sa, så har jag oxå läst om bombandet i Boston.. De är ju hämskt! De va tydligen en kvinna och en 8 årig pojke som hade dött! Och man tror att de finns flera bomber planterade i Boston.. Hoppas att allt blir bra där!
(Bild på mig och Amanda från i Lördags) :)
/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 16 april 2013 07:33

Godmorgon!
Läste nyss på aftonbladet när jag satt och åt om bomberna i Boston! Oo GUD!! Hur kan man göra så asså det är helt sjukt! Jag blir så besviken på sånna människor, dem förstör så mångas liv! Det kallar jag Orättvist! Vi får bara hålla tummarna att alla som blev skadade blir bra igen och att dem hittar dem kallblodiga personerna som gjorde detta! Vi ses senare under dagen! Shuke
(Bild från fotodagen på stadium, med Alicia )

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards