youngwildandfreee

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 april 2013 19:41

Heej!!
Nu är jag så sjukt trött.. så trött att jag till och med skrattar åt allt som inte ens är kul.. haha pallar inte... skoödagen har varit jätte rolig idag hahah! Mycket skoj! Vill bata säga att jag har tur som hamnat i en sån klass som min! Hahaa! Men iallafall jsg aka bara plugga lite till oo sen ska jag lägga mig! Jag tränade fotboll innan också! Lika roligt som vanligt! :) men vi ses i morgon godnatt redan nu thihihi //Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 april 2013 19:39

Hejsan!!
De blev aldrig att jag pluggade..
Eftersom att jag inte känner mig så bra.. :/
Jag har bara vilat hela tiden sedan jag kom hem från skolan!
Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk nu!
Kan ju inte missa Justins konsert!!! :o
Aja.. Jag blir säkert bättre! :)
Ska snart gå och duscha och sedan ska jag lägga mig och kolla på film!
Så jag säger god natt nu & dröm sött!;)
/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 april 2013 12:12

Heey!
Nu sitter jag i matsalen å har precis ätit klart! Hehe.. ;)
Snart ska vi ha engelska och sedan ska vi ha NO!
På engelskan gör vi ha teater å på NO:n bygger vi broar!
Så det är rätt kul :)
När jag kommer hem så måste jag nog öva på SO provet.... :/
Sedan vet jag inte vad jag ska göra!
Men vi ses senare!
/Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards