youngwildandfreee

Alla inlägg den 9 april 2013

Heeej! När jag kom hem från tandläkaren så åt jag mat.

Och nu har jag bara suttit vid datan en stund.

Snart så ska jag gå och duscha och sedan ska jag kolla på Gossip girl!

ÄLSSSKAAAR  DE POOGRAMET!! ;) Hehe..

Idag är det bara 14 dagrar kavrt tills Justins konsert!!

Jag lääängtar sååå myckeeet!! :D

Kan inte fatta att jag kommer att stå i samma rum som min idol!

De är ju heeelt sjuuukt! Haha.

Men jag hoppas ju självklart att jag kommer få ett foto med han!

I know.. De kommer bli jätte svårt!

Men jag ska iallafall försöka!

Är de någon mera som ska på Justins konsert?

Nu ska jag inte snacka mer om de haha ;)

Aja.. Jag säger god natt nu eftersom att jag inte kommer att skriva mera ikväll!

Så sov sött :)

/Sarah

 



Heey!
Dagen idag blev i alla fall bättre än igår.. haha jag slog inte mig lika mycket! :) jag var nyss på teäning oo nu när jag kom hem fick jag äta grillat välldigt gott! :D snart ska jag gå oo lägga mig.. :) har ni haft de bra idag? Men iafl godnatt! :* Shuke (obs ska bah kolla nårra filmer haha)

Heeej!
Jag vet, jag har inte bloggat på hela dagen.. Så förlåt för de! Skoldagen har varit bra! Vi hade hemkunskap och vi bakade rultårta! Den blev väldigt god! :) Har precis varit hos tandläkaren! Jag hade fina tänder!
Så de är ju bra! ;) haha.. Nu ska jag åka och handla med min pappa!
Sedan blir de att åka hem! Ska antagligen kolla på Gissip girl! De är så grymt bra! Tycker att ni borde kolla på det om ni inte gör de!! :)
Hoppas alla har de bra!
Kramar /Sarah

 

Tjulelu!
Kolla vem som redan är vaken.. haha jag säger ju det jag är välldigt duktig som vaknar så tidigt.. host* (även om jag somnar sent) Hhaah. :D
Jag gick oo la mig ca 21:14 oo somnade runt 00:30... kan säga att de inte gick oo sova.. hade lite smärta i foten men vet inte vrf.. de va inte skadan de va längre upp! Oo den smärtan.. aa oo vill ni veta en sak till som hände? Jo jag som är sååå smart... la mig i sängen med mobilen oo så POFFFFF**!* så tappade jag den rakt på näsan! Asså SMÄÄÄRRRTTTAAA!! aa de va min kväll igår haha! Hoppas alla får en bra dag i skolan! Puss vi ses under dagen! :* / shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards