youngwildandfreee

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 april 2013 21:55

Heeej! Dagen i Stockholm har varit bra! Jag stod utanför Justins hotell i typ 3 timmar och väntade på att han skulle komma! Men de ända jag såg va en tjej som liknade Selena! Men jag vet inte om de va hon! Och sedan fick vi veta av polisen att Justin tydligen kommer att komma i mon istället.. :/ Aja.. De blir väll att gå upp tidigt i morgon så jag kan ta reda på var Justin är så fort som möjligt! Hoppas bara att jag kan få ett foto med honom nu!! :) Hoppas alla har en bra dag.
Sov sött!
/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 april 2013 11:48

Heeej! Just nu sitter jag på tåget på väg mot Stockholm! :) Justin har redan kommit till Sverige så när jag kommer fram ska jag leta upp honom! Haha ;) Jag vet de är kanske inte normalt.. Men jag är ju en belieber och jag kommer göra nästan vad som hälst för att bara få se honom och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer få ett foto med honom! De skulle vara helt sjukt! Och när jag har fått ett foto med honom så kan jag dö! Hehe..
Aja.. Den videon som Shuke pratade om, jag såg också den! Och kan ju säga att jag började gråta när jag såg den! De är hämskt! Varför ska alla hata på Justin? Han har inte gjort ett piss! Han är bara en helt vanlig person som fick sin dröm i uppfyllelse! Jag blir verkligen ledsen när folk håller på att hata på honom! Och jag vill bara säga till alla haters som finns där ute!
Sluta att hata på Justin! Vad har han gjort mot er? Han är bara en helt vanlig kille! Ingen förtjänar att bli behandlad så! Hur skulle du känna om halva värden hatade på dig?....
De skulle inte va så kul va? Så nästa gång ni vill hata på Justin, tänk efter innan ni gör något!
/Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards