youngwildandfreee

Alla inlägg den 5 april 2013

Heey! Idag har jag inte varit hemma på hela dagen fram tills nu... vi har varit ute på Gallberget oo grillat oxh haft det mysigt med mina fina kusiner! Så jag har intw kunnat blogga på hela dagen! Sarah är ju på konfaläger! Oo jag hoppas på att hon har kul där! Hihih vi ses imon puss hej!
Sov gott :*
Shuke

Heej! :)
Förlåt för att Jag inte har skrivit idag!
Men just nu sitter jag på bussen påväg till konfa lägret!'
Vi har kollat på en kyrka och ätit mat!
Och nu ska vi åka 2 timmar till.. :/
Hoppas tiden går snabbt nu!
Har ni haft en bra dag hittills? :)
/Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards