youngwildandfreee

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 12 april 2013 23:55

Heey! Förlåt för att jag inte har bloggat idag.. Men min mormor å morfar och kusiner har varit här! Så har inte hunnit! :/ Aja.. Imon så ska jag på konfirmation för min kusin Kevin! Sedan ska jag vara med några kompisar vi ska sova över å ha de bäst! ;) haha.. Men nu är jag faktiskt jätte trött så måste sova! Sov sött så ses vi imorgon! :)
(Bilden är på mig och Kevin!)
/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 12 april 2013 22:45

Heey!
Nu är jag hemma från mormor! Vi hade så sjukt kul!
Imorgon taggar vi match jippi.. första på länge.. men jag vet ändå inte.. asså jag är inte lika taggad som jag alltid var förut.. hur mycket jag än vill de.. :( det är jobbigt att vara skadad.. trode att de skulle gå över rätt så fort men nae.. de gjorde det inte.. Men som många säger "vi får se det på de positiva" jag blir frisk snart igen :) vi ses imorgon godnatt dröm sött :* Shukd

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 12 april 2013 14:29

Hey!
Jag hade typ fullt upp igår hela dagen så jag hann inte blogga jag ber om ursäkt! Idag har varit en helt okej oo faktiskt kul dag! Snart ska jag till min söta oo bästa mormor som fyller 60år! Ska faktiskt bli kul.. vi ska överraskning henne hihihi! Vi ses kanske senare puss så länge! Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards