youngwildandfreee

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 april 2013 22:16

Heej!
Idag har mina kusiner varit hemma hos oss nästqn hela dagen.. haha vi hafe faktist kul tollsammans.. med grillning oo foton oo allt! Haha :) men iafl jag såg en video på Facebook innan som jandlade om Justin Bieber.. kan väll säga att jag nästan började gråta.. det handlade om att det finns så många människor i världen som hatar honom oo sen hörde man honom i bakgrunden oo han sa att det sårade honom välldogt mycket osv.. jag menar det är inte baraa honom som många sprider hat mot.m det är andra också... många andra.. vrf inte bara kasta lite kärlek till alla? Det hade varit mkt bättre! Gå in på min Facebook oo kolla på videon ni som inte gillsr Justin oo då hoppas jagatt ni får något att tänka över.. tack för mig! Godnatt
// Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 april 2013 22:15

Hejsan! Idag har jag typ inte gjort något! Jag har bara packat tills i mon å vilat! Och nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gissip girl och sedan ska jag gå och lägga mig! Eftersom att de blir att gå upp tidigt imon! Ska ju åka till Stockholm imon! Ska bli sååå kul! Och på måndag ska jag få se min idol!!! Gaaad i can't wait!! :')
Aja sov sött så ses vi i mon!
Kramar /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 april 2013 14:08

Heey! Förlåt för att jag aldrig skrev igår.. Glömde bara de haha.. ;) När jag kom hem från skolan så vilade jag och kollade på Gossip girl. Sedan på kvällen så tvingade Tuva, Lisa Alex å Matilda med mig till gården! Haha..
Men vi hade de kul! :) Idag ska jag bara vara hemma å vila och packa!
Jag åker ju i morgon!! :D Gaad!! Kan inte fatta det! På måndag så ska jag få se min idol! (Justin) De är ju heeelt sjukt! :') Hoppas bra att jag har turen att få ett foto med honom! De skulle betyda allt för mig! Så håll tummarna för mig!! ;)
Hoppas att alla får en bra dag nu!
Kramar /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards