youngwildandfreee

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 26 april 2013 22:37

Heey! Idag har de väll varit en okej dag! Hade de kul i skolan! Och provet gick bättre än va jah trodde! Fast vet ju inte om jag blir godkänd ännu! Men får hålla alla tummar å tår! ;) Efter skolan åkte jag och Alicia in till stan'! Jag försökte att hitta en konfa klänning! Jag hittade en men vet inte riktigt! Jag får se helt änkelt! :) Men jag köpte en jätte skön luvtröja! Som va lysande rosa! Riktigt snygg faktiskt! Och nu ska jag kolla på film och äta godis! Hehe ;) Så sov sött så ses vi imon!
(smugglingar på bilden! HAHAHAH ;)
~ Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 26 april 2013 21:57

Heeeej!
Haft en underbart rolig dag idag! Med mina finaste! Hihi jag har varit och lämnat min kusin i malmö... hon åker till makedonien med flyg.. :/ hoppas bara att hon kommer fram dit bra hihihi nu blir det film och mys med min tvilling! Vi ses godnatt :* /shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards