youngwildandfreee

Alla inlägg den 8 april 2013

Heeej! Förlåt för att jag inte har bloggat.. Men jag har ju varit iväg på konfaläger! :) De va faktiskt helt okej. Jag hade de kul med alla vänner men lektionerna va jätte tråkiga..
Idag var de första dagen i skolan efter påsklovet! De va en ganska bra dag! :)
När jag kom hem la jag mig i sängen och vilade! Jag är verkligen jätte trött nu efter lägret! Vi bar ju tvugna att gå upp kl 7 på morgonen.. :/ Och åkte ju buss i 6 timmar! Så ska gå och lägga mig nu! Men jag hoppas att ni har de bra! :)
/Sarah

Hey!
Jag har inte kunnat blogga på 2 hela dagar.. oo det pga att min mobil har varit borta oo vår dator har fått damp.. så den ligger på operation fick vi höra i morse... :/ men iafl! I lördags var jag i Falkenberg oo hade lite skoj med familjen! :D igår var jag hemma oo förberedde mig till första dagen i skolan efter en och en halv vecka.. :) men det gick bra idag! Nu sitter jag här hemma med Emelie oo kollar på film! Vi har de faktist bra här bah lever livet! Haha vi ses puss! :* // Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards