youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 19:01

tjeeennaaa bloggeen!! :D
ni kanske undrar vrf jag är så glad... hihiih oo de ska ni få reda på right now... HAALLLÅÅ BARCELONA SPELAR IKVÄLL!!! omg oo det får jag absolut inte missa! Barcelona vs AC MILAN WIIHOOUU!!
vi ses senare puss hej!
XOXO Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 17:09

Heeeysaaan!! För ett tag sedan kom jag hem från dokton! Jag kollade mitt blodvärde mm.. Inte så kul men men.. Och måste bara säga att Titanic var grymt bra! Jag började faktiskt gråta igen hahaha... Men den va så sorlig! Hehe.. Aja nu ska jag snart plugga till NO provet. :( Gaaad va tråkigt!.. Sedan vet jag inte vad jag ska göra. Får se! Men jag kommer att skriva mer ikväll eller något! Puss /Sarah


  


   

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 10:41

Hejsan! Har typ precis vaknat! Och nu ska jag kolla på Titanic! Har sätt den en gång innan! Den är grymt bra! Började gråta förra gången jag såg den haha.. Aja sedn ska jag till doktorn för att kolla saker! Och sedan ska jag väll öva till NO provet.. :/ Men skriver mer när jag har tid! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 19 februari 2013 22:08

Alla tonåringar går igenom perionder då man bara tycker att man är ful, fet och otillräcklig. Det känns kanske som om alla andra är snyggare, smalare än dig men jag lovar att alla mår dåligt över sig själva ibland. Tips på hur man kommer ur såna perioder?



Skriv ner allt som du inte tycker om med dig själv, både det du inte tycker om med ditt utseende och personlighet. Sedan river du eller bränner upp pappret. -Dina negativa tankar är borta!

 

Sedan skriver du ner vad som är BRA med dig själv. börja med en kladd och sedan skriver du det på ett paper och ritar ritar till lite fina saker och kanske ett foto på dig själv som du gillar. Sätt upp de på din spegel och se alla posetiva saker med dig själv varje gång du kollar dig i spegeln.

 


Var taksam med de du faktiskt har! Gå inte och klaga på saker om dig själv till andra för då uppfattas man ibland som svag. Lev livet och ha roligare istället för att tänka på det som du inte tycker om. om andra säger taskiga saker till dig som du mår dåligt för. Glöm inte att dom kan bara få dig må dåligt om du låter dom! Ta imot komplimanger istället för att neka dom.


Hjälp andra som du vet mår dåligt över sig själva, ge dom tips så att dom kan må bättre, precis som du.


Ät bra, sov tillräkligt och träna mycket! Så blir man också gladare!

 

 

 

 

 

Puss /Sarah

 

 

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 19 februari 2013 22:04

godnatt alla våra underbara läsare!
har varit en helt okej dag! var ute med min lillasyster en stund hihihh.. sen kollad jag på nått till avsnitt av pretty litle liars haha aa oo sen blev det att plugga en stund med... men men imon vet jag inte vad jag ska hitta på.. det får vi la se! godnatt dröm sött vi ses imorgon!
XOXO Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 19 februari 2013 13:09

heey!
nu är rummet äntligen färdigt! men.. min walk in garderob är inte färdig ännu... :/ men iafl andra sidan av rummet är helt klart! (bilder nedan) nu ska jag snart upp oo se lite på pretty Litle liras oo sen blir det att öva på NO prov... Ooohh så tråkigt! hoppas att jag o sarah blir bättre snart.. ;) hörde att hon också va sjuk! absolut inte roligt på ett lov..
men men ett avsnitt av pretty litle liras skadar absolut ingenting ;) vi hörs senare ;)
XOXO
// Shukee

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 19 februari 2013 11:58

Hejsan! Nu ligger jag i min säng å kollar på Pretty little liars igen! ;) haha de är as bra! Senare ska jag väll öva på NO provet.. As tråkigt... Men ska nog inte göra något mera sedan eftersom att jag fortfarande inte mår så bra.. Hoppas att jag mår bättre snart! De är inte speciell kul att vara sjuk på lov.. Aja jag skriver väll mera sedan! Puss / Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 februari 2013 21:23

Hey! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen.. Men jag mår inte så bra så har inte orkat.. Och så ska jag ha NO prov efter lovet så jag måste öva.. Inget roligt lov direkt.. Är sjuk å måste öva till provet! Kuuul... Snart ska jag nog kolla på Pretty little liars! Kollar på de typ varje dag men de är så jävla bra! Hehe.. ;) Om du inte har sätt de innan så tycker jag verkligen att du borde kolla på det! De finns 3 sesonger och alla avsnitten finns på www.swefilmer.com :) Aja jag skriver väll mera senare annars i mon! Här är en random bild på mig å "Justin" (nedanför) Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards