youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

..

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 16:25

Heey! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen. Men aa har inte hunnit.. Idag slutade vi tidigare eftersom att vi fick håla! Yeey! Så har varit hemma rätt så länge nu. Jag har gjort läxor å kollar på top model! Jag bara ÄLSKAR de programmet! Just nu kollar jag på svenska Hollywood fruar.. Guud aså hon som heter Gunilla är ju seriöst inte normal.. Haha men de är kul att kolla på när hon skämmer ut sig! ;) aja sedan ska jag laga mat till familjen! Jag ska laga mexikansk soppa och bröd! Hahaha... Men jag skriver mera när jag hinner! Här är en bild på mig & "Justin" ;) (nedanför) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 09:45

Nu är jag i skolan. Jag ska snart gå in till skolsköterskan för att vi ska typ väga å mäta oss osv.. Inte så kul.. Men jag slipper ju B-språk å de är ju bra! För jag hade inte övat haha.. De är as mycket snö här.. Och jag hatar snö... Aja jag skriver senare /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 6 februari 2013 09:28

heej!
Har inte bloggat på jätte länge... Vet.. Men aah nu ee de snö ute igen.. Och ja jag visste att jag inte kunde hålla mig utan att ramla a all is på trottoaren Hatar snö och jag vill ha tillbacks sommar som många andra kanske också vill... Ohhhh men jaja vi ses!!
Puss shuke :*

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 5 februari 2013 21:36

Hej! Här kommer bild/bilder på tårtan! Den va jätte god!

Recept på tårtan:
Två maräng botten
Två påsar vaniljkräm
4 ägg
1/2 dl strösocker
4 dl vispgrädde
1 dl nutella

Beskrivning: Ta först en form som är ganska stor så att allt kan få plats! lägg en maräng botten underst! Vispa vaniljsåsen och bre ut på marengen. Lägg sedan på andra lagret med mareng. Vispa sedan grädden så den blir pösig. Knäck äggen i en annan bunke och vispa lätt. Tillsät sockret med äggen. Blanda ihop grädden med äggen å sockret. Smält nutellan. Blanda sedan nutellan med grädden. Och häll sedan ut blandningen på marängen. Ställ in i frysen i minst 4 timmar. Ta gärna på choklad/bär åvanpå tårtan!

/Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 5 februari 2013 18:43

Förlåt för att jag inte har skrivit något mera idag.. Men i skolan så hann jag inte å när jag kom hem så åkte jag till sjukhuset för att ta blodprover å sprutor.. Fyy aså jag har fobi för sprutor så aa de gick väll sådär.. Jag tycker att de är väldigt läskigt iallafall.. Och när jag kom hem så bakade jag med mamma eftersom att min bror Robin fyller 20 år idag! Vi bakade någon marängtårta med nutella i! Hoppas att den blir god! Fast aa nutella å maränger är ju alltid gott ;) Om jag hinner kan jag lägga upp bild på den senare! Sedan måste jag nog plugga lite eftersom att jag ska ha prov.. Men jag skriver mera senare om jag hinner. Bildera som är nedan för är gjorda va mig! ;) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 5 februari 2013 09:31

Hey! Nu sitter jag i skolan. Just nu har vi rast. Men ska ha matte snart, guuud såååå tråkigt de är.. Haha.. Men hoppas att denna dagen blir bättre än igår! Jag kommer försöka skriva mera i skolan om jag hinner! /Sarah

?

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 4 februari 2013 21:53

Heey! Nu sitter jag och gör läxor! Eller aa jag har en liten paus just nu.. Jag har grymt mycket läxor att göra aså.. Jag blir F*N galen.. Ska typ ha 3 prov vecka 7 och så har jag massa inlämningar.. Så aa jag är rätt upptagen med alla läxor just nu... Jag säger bara en sak F*CK SCHOOL... När jag är klar ska jag sova! Jag är as trött! Och imon ska jag upp tidigare för att fira min storebror som fyller 20! Jag kommer nog inte att blogga mera idag. Men jag bloggar ju mer i mon! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 4 februari 2013 19:30

Heey! Nu sitter jag på bussen påväg hem från dansen! De va ganska kul! Men grejen är att jag bara dansat street dance innan så nu va de första gången jag dansade jazz! Street är ju typ en ganska "klumpig" dans eller vad man ska säga mendans jazz är fint å graciöst elle något.. Och aa ni förstår nog att de är väldigt stor skillnad på dom danserna.. Så de gick väll sådär! Men aja jag får väll se om jag ska gå kvar eller inte! Jag hade ju helst gått på street men aja.. Jag kommer att försöka blogga mera senare! Här är en random bild (nedanför) PUSS /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards