youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 20:05

heej!!
kom nyss hem ifrån mina kusiner hihihi.. aa oo nu sitter jag framför teven och njuter av att inte ha några prov mer denna vecka... men veckan är ju ändå slut imon... hihihih jaja snart ska jag gå till min kärlek oo nöja mig där hihii (my love= my bed) dröm sött!
XOXO
//shuke :*

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 16:43

heeej!
hoppas ni alla läsare har haft det bra denna veckan! för det har jag haft! en jag oo sarah har inte kunnat blogga pga. prov som vi skrev tidigare!
men iafl.. idag hat varit en helt okej dag! när jag kom hem fick jag en alla hjärtans dag present från mamma oo pappa oo nu är jag hos mina underbara kusiner! hahaa se bilderna nedan haha! ;)
//)

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 13:09

Hey! Förlåt för att vi inte har bloggat! Men vi har inte haft tid och orkade inte.. Aja så ee de ibland! Vi har haft rått så många prov också! förlåt... Nu sitter vi i skolan. Vi har håla från engelskan! Vilket är väldigt skönt! Sedan har vi NO! Fast de brukar vara ganska okej! Vi skriver mer sedan! Puss /Shuke å Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 12 februari 2013 15:36

TjaTja! Nu har jag äntligen kommit hem från skolan!! De va väll en okej dag.. Men har as ont i rumpan för att jag ramlade när vi åkte skridskor.. Hehe.. Snart ska jag väll göra lite läxor.. :/ as tråkigt!.. Sedan vet jag inte! Men jag skriver väll mera ikväll! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 12 februari 2013 11:07

Hey! Nu är jag i skolan! Hade matte prov innan idag.. Kan ju säga att de gick piss.. :/ Aja jag hoppas på att jag blir godkännd iallafall! Nu skulle vi haft hemkunskap men vi har håååla! YEEH! De är väll skönt att slippa de men hade faktiskt viljat ha de ändå! Aja sedan ska vi åka skridskor! Tyvärr.. De är ju as kallt idag så orkar verkligen inte åka! Kommer ju frysa ihjäl!! Sen är de B-språk å sedan slutar vi! Får väll göra läxor när jag kommer hem.. :/ Aja jag skriver mer senare puss /Sarah

..

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 11 februari 2013 18:57

Tjena! Förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen.. Men i skolan hann jag inte! Och när jag kom hem så gjorde jag å Alicia en hemkunskapsläxa som ska in i mon.. Så aa han tyvärr inte.. Snart så måste jag städa rummet. :/ Inte kuul.. Sedan får jag väll göra lite läxor! Och kl 9 så börjar topp model Sverige! Yeey! Jag älskar de programmet!! De går på 3:an om någon undrar! Jag skriver kanske mera senare! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 11 februari 2013 07:54

Heey! Nu sitter jag på bussen påväg till skolan! Orkar verkligen inte skolan idag.. Känns som att de kommer bli en dålig dag.. Men hoppas på att den blir bra! Jag kommer försöka att skriva i skolan oxå! Brukar inte ha tid men ska försöka! :) /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 10 februari 2013 22:06

Heey! Nu ska jag snart gå och lägga mig! Eftersom att jag ska kolla på Justins live stream i natt! Jag måste ju orka gå upp i mon oxå! Aja en trött å ny duschad Sarah med ansiktsmask säger nu god natt! Haha.. ;) /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards