youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 februari 2013 22:58

Heey! Nu ska jag kolla på film! De är någon tjejfilm! Har oxå gjort dipp med grönsaker! Muuuums hahaha.. Aja säger god natt å sov gott nu för kommer inte skriva mer idag! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 februari 2013 20:59

heej!

just nu sitter jag här med min bästiis oo ska chilla!

vi kollade på nått avsnitt av pretty litle liars men sedan slutade swefilmer.se att fungera... :( FAAAAN

men vi kan i alla fall kolla på chelsea vs sparta prague , oo en ben änd jerrys passar perfekt haah.

vi ses senare!

XOXO Shuke And Emelie


Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 februari 2013 19:11

Tjeeena! Har för en stund sedan kommit hem från en spring runda! Men såklart så hände de något med mitt knä vet inte vad gjorde men har iallafall ont! Hehe.. Klantig som vanligt.. Ska snart plugga lite mer till NO provet.. Och om typ en timme så börja once up on a time! De är en grymt bra serie! Men jag skriver antagligen mer senare!! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 februari 2013 17:12

Heey! Hittills så har denna dagen inte varit speciellt bra. Vet inte varför.. Men har tydligen vaknat på fel sida känns de som.. Är ju sjuk oxå! Så inte speciellt kul direkt! Aja hoppas att dagen i morgon blir bättre! Har precis pluggat som en.. Jag vet inte vad.. Och ska plugga ännu mera om en stund! De är ganska mycket som man ska kunna till NO provet tycker jag iallafall så aa.. Men hoppas att jag kommer klara provet! Jag tror inte de men får hoppas på godkänt iallafall! Har oxå lagat mat med Kevin min kusin! Vi lagade bara helt random på känsla helt änkelt! Men jag skriver väll mera senare! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 februari 2013 11:56

heej bloggen!
en underbar dag idag spenderas i Malmö! ska shoppa med familjen! :D Det är inte så kalllt ute heller så jag kunde ta på mig min älskade läderjacka!! :D lite senare ikväll blir det att sova över med bästiis ;)
lite crazy bilder kommer hahha ;)
bild på min outfit kommer senare!
puss ha en underbar dag vi ses!
//Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 februari 2013 09:24

Heeysan! Nu sitter jag på sjukhuset! Ska snart ta blodtryck eller något... När jag kommer hem ska jag plugga plugga å plugga... :( Sedan bara ta de lugnt! Men jag skriver väll mera under dagen! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 21 februari 2013 02:28

Heey! Har precis kollat klart på en film! Kommer inte ihåg vad den heter men den va bra iallafall! ;) snart så ska jag sova! Klockan är ju ganska mycket nu å är ganska trött.. Imon blir de att gå upp kl 8 för att åka till sjukhuset igen.. Inte speciellt kul.. :/ Sedan får jag väll plugga! Och sedan ska jag bara vila eftersom att jag fortfarande inte mår så bra.. Men aja! Sov sött så ses vi i mon! ;) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 20 februari 2013 23:13

jaah.. vad ska man säga.. Barcelona förlorde med 2-0... jaadå en arg tjej här.. men men skit samma dem vinner nästa gång! haha imon blir det plugg oo ut med mamma på stan! vi ses imon Godnatt underbara folk sov sött! oo godnatt Messi hoppas du drömmer mardrömar om Milan för de kommer jag göra... hahaha
XOXO Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards