youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 4 februari 2013 18:51

ehmm....
asså ville bara säga att jag är både arg oo välldigt ledsen... asså jag går i fotboll och jag brinner för den sporten.. vrf kan då inte folk acceptera de? men i stället säga en massa om att de är hur lätt som hälst att spela fotboll osv..?? de ee bara att sparka på en boll säger många... haha då vet man absolut inte vad fotboll ee för nått! Fotboll är inte lätt att spela du ska kunna en massa grejer för att ens förstå spelet... Haha om de ee så lätt.. vrf ee de då det den kändaste sporten? och vrf vågar ni inte gå på planen oo visa att ni kan träffa ett mål?? (elr kan ni ens de??) sry haters men var tvungen.. oo om du inte accepterar mig för den jag är oo för de jag gillar..? då accepterar jag inte dig heller... oo det ska du ha välldigt klart för dig!
hejdå vi ses senare!
//Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 4 februari 2013 17:20

Heey nu är jag påväg till dansen! Hoppas att de blir kul! De är första gången nu efter lovet! Men jag kommer skriva mera när jag kommer hem! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 4 februari 2013 12:34

Hejsan! Nu är jag i skolan! Vi har precis ätit.. Efter lunchrasten ska jag ha bild! Vilket är ganska kul! Sedan är de matte åh guud va jag hatar de.. :/ Aja när jag kommer hem blir de väll att göra masa läxor.. Och sedan ska jag antagligen på dans! :) Jag skriver mer när jag har tid! Jag bara ÄLSKAR kläderna på bilden!! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 3 februari 2013 21:55

Nu är jag äntligen klar med alla läxor! Guud va jag hatar de.. Liksom läxor tar upp all fritid man har! Man hinner ju aldrig göra något annat än läxor.. Aja jag ska snart sova för nu är jag as trött! Men jag kommer blogga mera i mon! (: /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 3 februari 2013 14:42

Här kommer väldigt många bilder som jag verkligen älskar texten på osv.. ;) /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 3 februari 2013 14:27

heej!
duschade nyss oo nu tänkte jag kanske fixa naglarna lite.. har inte pallat göra det innan men just nu har jag inget att göra.. :/ hahah.

vi ses :*
// Shukii

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 3 februari 2013 12:56

Hey! Nu är jag hemma från kyrkan igen! Om en liten stund ska jag åka till min farmor å farfar! Sedan ska jag hälsa på mamma på sjukhuset.. Och när jag kommer hem igen så måste jag göra massa läxor.. Ska ha typ 2-3 prov om två veckor så MÅSTE öva! Guud jag hatar läxor.. Aja här nedanför får ni bild på dagens outfit! Jag skriver mer när jag har tid! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 3 februari 2013 11:01

Hejsan! Nu sitter jag i kyrkan å väntar på att gudstjänsten ska börja. De är inte speciellt kul men man måste gå 15 ggr i kyrkan för att ta konfirmationen.. Jag skriver mer senare! /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards