youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 10 februari 2013 19:54

Heey! Förlåt för att jag typ inte har skrivit något idag.. Men har inte mått så bra! Så har bara vilat.. Aja hoppas att jag mår bättre snart.. Pallar faktiskt inte vara hemma i mon.. Om en liten stund ska jag nog kolla film! Haha känns som att jag gör de hela tiden.. Men jag är väll en "film tjej" hehe.. Jag ska nog gå å lägga mig tidigt idag så att jag orkar gå upp i natt för att kolla på Justins live stream!! Jag måste bara se den! Haha jaja jag kanske är lite konstig som går upp mitt i natten för att kolla på Justin men men, så är de när man är en belieber! ;) Jag har ändrar min facebook till ett Justin Bieber tema! Guud jag ÄLSKAR de! Haha.. (Bild nedanför) Va de någon som såg Justin på SNL? Jag kollade på de innan på youtube! Haha de va så bra! Aja jag skriver väll något mer inlägg senare! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 10 februari 2013 18:40

heej!!
nu är jag äntligen klar med allt! alla foton oo så! fick ta några foton på min lilla syster också! här nedan kommer några foton! snart är det dags för fotbollsträning! Tagga Tagga Tagga! :) vi ses! puss hejj!
// XOXO Shuke

...

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 10 februari 2013 12:42

Heey! Nu har jag typ precis kommit hem från kyrkan.. De va as tråkigt.. Men måste ju gå.. :/ Snart ska jag öva till svenska provet! Tråååkigt.. Sedan ska jag nog baka lite! Får se vad de blir. Aja sen ska jag nog bara ta de lugnt! Bilden som är nedanför är gjord av mig! ;) /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 10 februari 2013 00:31

heej allihopa!
vet att det är sent men ville bara säga att jag haft en underbar dag idag!
imorgon ska de bli fotodag för min del (om det går som planerat.) såklart lägger jag upp nån bild! men jag har ett problem... vet inte vad jag ska ta på mig... men men det fixar nog sig! thihih vi ses!! Godnatt!
XOXO Shuke


känsla just nu: :D

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 9 februari 2013 19:02

Tjena! Nu är jag hemma igen efter att ha varit på arusfortet! De va grymt kul! Men gansk svårt.. Aja snart ska jag kolla på filmen John Tucker must die! Har sett den innan. Men den är grymt bra å rolig! Aja.. Jag skriver mera senare!! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 9 februari 2013 13:51

heeej!
nu har jag varit vaken en stund men inte gjort något denna fina lördag... kanske ska ta mig till affären och köpa lite godis.
jag var nyss inne på denna sida http://www.missguided.co.uk oo dem har faktist välldig fina kläder tkr jag! aja ska se om jag ska köpa nått kanske! ;) vi ses senare XOXO
//Shuke


känner mig just nu: :]

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 9 februari 2013 13:36

Heey.. Nu är jag hemma igen efter att ha sprungit! Om en stund ska jag antagligen till arusfortet med Adam å Kevin! Kuul kuul! Aja jag skriver väll mera sen! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 9 februari 2013 12:00

Heey! Förlåt fö att jag inte skrev så mycket igår.. Men efter skolan va jag ju i stan med Tuva! Vi köpte ju presenter till Lisa Emelie å Fanny! Lisa fick biokort, Emelie fick smycken å Fanny fick en tröja! Sedan på kvällen så va de födelsedagsfest för dom. Så aa hann inte.. Men men.. Så är de ibland. Aja nu ska jag snart ut å springa! Behöver verkligen träna! Sedan ska jag nog bara ta de lugnt.. Kanske måste göra lite läxor oxå.. :/ Men jag skriver mera när jag kommer hem igen. Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards