youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 24 februari 2013 01:38

Tjena! Har typ precis kollat klart på en film! Den va ganska bra! Kommer tyvärr inte ihåg va den heter.. ;) aja.. Hoppas att alla har haft en bra dag! Min har väll varit sådär.. Men nu ska jag sova. Så sov sött alla läsare! /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 23 februari 2013 21:36

Heej!
Har varit en jobbig dag idag med.. plugg plugg plugg oo plugg.. men iafl nu ska jag inte göra de mer! Sitter med världens sötaste unge oo myser! Så fin
Pojke! :') ?
Vi ses senare!
XOXO Shuke ?

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 23 februari 2013 14:01

Heey! Nu är jag äntligen hemma efter värdens värsta springrunda! Jag hade tänkt att springa den vanliga vägen som jag brukar springa å när jag ska springa förbi ett hus så kommer en lös hund fram till mig den skäller på mig å jag kolla mig runt om för att se om de finns någon som kan äga hunden. Men nej då! De är bara jag som är där själv med hunden.. Jag blir rädd för att den skäller å hoppar å jag försökte att springa tillbaka igen! Men då springer den efter mig! Gaad viken panik jag fick aså! När hunden äntligen gick tillbaka å slutade att jaga mig så sprang jag upp i skogen istället! De är ganska läskigt där men springer hällre i skogen än att bli jagad av en vild hund!! När jag hade sprungit en liten stund i skogen så hör jag plötsligt ett ljud någonstans i skogen.. De lät som att de va något som sprang runt i skogen! Jag blev jävligt rädd eftersom att de finns vildsvin i skogen.. Så jag sprang snabbt hem igen! Haha kan ju säga att de va den värsta springrundan någonsin!! Men jag fick iallafall springa som i helvete när hunden jagade mig! Hehe ;) Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 23 februari 2013 10:13

Heey! Sitter nu å kollar på filmen allt för min syster! Den är grymt bra! Men väldigt sorglig.. Aja.. Sedan ska jag plugga.. Och sedan ut å springa tror jag! Gaad, i somras var jag i Holland å Frankrike! Jag har släckt i Holland så aa.. iallafall jag saknar de så himla mycket! :/ Vill bara tbx!! (Bild från Holland/Frankrike nedanför) Skriver mer ikväll eller något! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 23 februari 2013 00:13

Heej alla underbara läsare!
Jag har inte haft så mkt tid att blogga idag för att jag har verkligen behövt plugga till vårt prov! En jätta kul sak hände mig i alla fall idag.. eller två roliga saker haha.. Min fina kusin fixade så att min mobil uppdaterades till Samsung OS dsv att den är mkt bättre nu hihhi! Kan också ha fler appat nu ;) den andra roliga saken var att jag beställde nya skor idag! Asså jag föll verkligen på båda mina knän när jag såg dessa skorna hahaha kommer bild när jag får hem dem! Btw har köpt ett par ******* snygg sneakera också! Ni får se outfiten efter skolan på måndag hihih! Puss till er nu ska jag sova! Blev ett långt inlägg hoppas ni orkade läsa. Godnatt på er dröm sött!
XOXO Shuke ??

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 22 februari 2013 22:46

Heey! Nu blir de film å mys i min ensamhet.. Men jag klarar mig för har naturgodis! ;) Filmen heter I walk to remember! Hoppas att den är bra!
Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 22 februari 2013 17:02

Hey! Istället för att vara hemma å vila idag med så blev de att åka å hälsa på mamma på sjukhuset istället! Första gången på typ 3 veckor som jag fick träffa henne nu!.. Aja nog om de.. När jag kommer hem så ska jag nog plugga.. Åh sedan blir de ut å springa en runda om jag pallar! ;) Sedan blir de mys med mig själv å kolla film! Aja jag skriver väll mer senare! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 22 februari 2013 10:18

Heey å godmorgon! Nu sitter jag å kollar på filmen So undercover! Oxh äter frukost! filmen är grymt bra hittills! Sedan blir de väll att plugga mera å sen bara chilla! Mår fortfarande inte så bra! Håller tummarna på attt de blir blir bättre snart! Aja jag skriver mer sedan! /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards