youngwildandfreee

Alla inlägg under februari 2013

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 februari 2013 18:15

heey!!
blev inte att åka till mormor oo morfar pga att dem var sjuka..! men nu är jag iafl klar med rummet (bilder kommer senare idag eller imorgon) nu blir det att spela minecraft med min broder hahaha jaja vi ses :*
// Shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 18 februari 2013 11:38

heej heeej!
jag vet att jag inte har bloggat på länge nu oo de ee för att jag både har haft jätte mkt att göra (vi gör om mitt rum) oo jag har varit sjuk oo inte ens orkat kolla på min mobil... haha men men snart är mitt rum färdigt oo då kan jag sitta där oo kolla hur många avsnitt som hälst av pretty litle liras hihihih!! snart ska vi åka till mormor oo morfar oo ha lite mysigt! ska dock sova över där i 2 nätter så kommer hinna blogga mer då ;) men aja vi ses senare.
:* shuke

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 17 februari 2013 20:54

Hey jag har igentligen inget att skriva så jag lägger bara upp några bilder som jag gillar texten på! ;) Puss /Sarah

!

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 17 februari 2013 11:41

Tja tja! Haha.. Just nu kollar jag på Pretty little liars! Vet jag kollar på de hela tiden.. Men kan inte skuta kolla hehe ;) Sedan ska jag till farmor å farfar.. Och ikväll måste jag tyvärr åka till kyrkan.. As tråkigt.. Men måste gå.. :/ Men jag skriver väll mer senare! Puss /Sarah

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 16 februari 2013 20:03

Hejsan! Idag har jag inte gjort något.. Jag mår inte så bra så har inte orkat. Imon ska jag till min farmor å farfar inte speciellt kul men men.. Sedan vet jag inte.. Aja jag har igentligen inget att skriva just nu så får väll skriva mer senare! Puss /Sarah

Hey

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 16 februari 2013 14:25

Hey! Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket.. Men mår inte så bra idag.. Mår illa å massa saker! Aja nu ligger jag i min säg å kollar på Pretty little liars! Och sedan om jag mår lite bättre ska jag nog gå ut å springa en runda! Annars vet jag inte avd jag ska göra! Men jag skriver väll mer sedan! Puss /Sarah

..

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 15 februari 2013 16:22

Tjena! Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men jag har tyvärr inte haft tid! Aja skönt med helg nu iallafall! Och så är de ju lov också. Yeey! Kommer nog vara mest med kompisar sen får jag väll göra lite läxor oxå! Tyvärr.. :/ Nu är jag påväg till stan för att handla med min pappa.. Vet inte speciellt kul haha men men.. När jag kommer hem ska jag nog kolla på Pretty little liars! Jag ÄLSKAR de! De är seriöst de bästa jag har sätt! Hehe.. ;) Men jag skriver väll mera senare! Puss /Sarah

Hey

Av Shukrije Nikoci Sarah Sellergren - 14 februari 2013 22:13

Heey! Förlåt för dålig uppdatering.. Men som vi sagt innan så har de varit mycket prov osv.. Idag har jag bara slappat. Jag har kollar på Pretty little liars! Guud va bra de är! Älskar de! Aja de är så skönt att alla proven är över nu eller iallafall i några dagar.. Ska ha NO prov efter lovet så kommer behöva öva lite under lovet.. Men de är ju skönt med lov iallafall. Snart så ska jag sova. Är jätte trött nu så aa.. Juste GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! Hoppas att alla har haft en bra dag! Jag är forever alone.. Haha! Aja.. God natt! /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards