youngwildandfreee

Alla inlägg den 3 mars 2013

Heej!
Mår lite bättre nu! Hade välldigt ont i foten imorse men nu har det någ gått över lite! Kan trampa lite på den :) idag var jag ute med min underbara farmor och hennes syster och shoppade! Det var faktiskt välldigt kul! Köppte ny vår jacka och plånbok! Fick också en superfin väska från Mamma med nitar på! ? älskar den! Allt det får ni se imorgon i skolan hihihi!
Puss Shuke ?

Hey! Nu är jag hemma ifrån att ha varit ute med bästis Tuva! Vi satt i solen å åt jordgubbar och choklad! Muums! ;) och de va så skönt väder ute! Om en stund blir de att städa rummet.. å göra läxor! :( aja ses senare puss /Sarah

Heey! Nu känner jag mig mycket bättre! Så nu blir de att gå ut med bästis! De är grymt skönt väder ute nu! Love it! :) sedan blir de nog att göra lite läxor! Men skriver mer ikväll! Puss /Sarah :)

..

Hey! Denna dagen har väll varit sisådär hittills.. Jag mår inte speciellt bra.. Hoppas att de blir bättre under dagen iallafall! Ska nog inte göra något idag.. Eller måste väll göra lite läxor! Tyvärr.. :/ Men jag ska försöka skriva mera senare! :) puss /Sarah

Godmorgon söndag!
Ja för mig blev det inte en lyckad cup! Stukade foten rejält på första matchen så jag fick åka till akuten... Men det är bara sånt jag får ta om jag valt att gå i Fotboll och om jag älskar sporten så kämpar jag! Men just nu ligger jsg här i soffan och har *** ont i foten! Men men :( vi ses väll senare :/
Shuke

Godmorgon söndag!
Ja för mig blev det inte en lyckad cup! Stukade foten rejält på första matchen så jag fick åka till akuten... Men det är bara sånt jag får ta om jag valt att gå i Fotboll och om jag älskar sporten så kämpar jag! Men just nu ligger jsg här i soffan och har *** ont i foten! Men men :( vi ses väll senare :/
Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards