youngwildandfreee

Alla inlägg den 17 mars 2013

Hey! Idag har de varit en ganska okej dag. Min kusin Julia fyllde 8 år. Grattis! Vi åkte hem till mina kusiner innan idag för att fira henne. När jag kom hem så styrketränade jag. Har inte kunnat springa på länge nu.. :/ Och de är för att de har hänt något med mitt knä. Jag vet inte vad.. Men ont gör de iallafall! Aja.. Imon är de skola igen. Denna helgen gick verkligen jätte snabbt.. Hoppas att dagen blir bra imon! Och att vi slipper en massa läxor. God natt och sov sött. /Sarah

Heej underbara läsare!
Denna helgen har varit toppen med mycket hopp gläjde och skratt! Igår blev min prinsessa 3 år oo fick en massa presenter.. idag var vi i malmö på besök hos mina kusiner! Vi åkte bla till Busfabriken haha! Men det viktiga var att dem små barnen hade kul! Hoppas vi ses imorgon! Godnatt dröm söta drömmar!
Puss Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards