youngwildandfreee

Alla inlägg den 26 mars 2013

Hej hej!
Kom nyss hem och är jätte trött... jag var hos mina kusiner fram tills nu.. sen blev det Mc Donald's yeye ;)
Klart man måste få i sig lite skräp mat haha!
Dagen har faktist varit toppen! Sista dagen i skolan imorgon och sen är det påsk lov! Yeees! :D
Ska hitta på så mycket som möjligt på lovet hihi!
Jaja men får väll blogga mer imorgon så jag säger Godnatt dröm söta drömmar! :*
Shuke

Hey! Nu har jag varit hemma från skolan ett tag. De har varit en sådär dag. Har haft ont i huvet å halsen hela dagen.. Och så skadade jag knät på gympan.. Eller aa de va något som hände men jag vet inte vad.. Just nu kollar jag på Top model Sverige! De är sista avsnittet! Jag hoppas att Shams vinner! ;) /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards