youngwildandfreee

Alla inlägg den 28 mars 2013

Tjeena!! Innan idag var jag hos farmor och farfar med manna pappa å Adam, medans de va husvisning.. Och så var jag i kyrkan nu i kväll. Va tvungen att gå :/ Annars har jag bara vilat! Och nu ska jag kolla på Gossip Girl! De är grymt bra! Om du inte har sett de så tycker jag att du borde göra de! ;) Säger god natt nu! För kommer inte att skria mera idag! Så sov sött så ses vi imon! :) /Sarah

Heey! Idag vaknade jag vid 8 vilket va väldigt itererande för ville ju ha sovmorgon, men kunde inte somna om.. :/ Idag mår jag verkligen inte så bra. Är sjuk.. :/ Så får vila mycket idag! Fast måste åka iväg en stund eftersom att de ska vara husvisning.. Igen.. De är iallafall fint väder ute! sköönt! :)
Jag är sååå F*KING taggad!! För att idag är de bara 25 dagar kvar tills Justin kommer till Sverige och ska göra sin första konsert!! Och jag ska gå på den!:D De är som en dröm! Haha.. Jag ska få se min idol om bara 25 dagar! HEELT SJUKT! Någon mer som ska på Justins konsert? :) kramar /Sarah

Godmorgon!
Kolla ut oo se vilket vackert väder! Hag blev så glad när jaf vaknade oo såg solen titta in i mitt rum! Spenderade min morgon och frukost ute på trappan tillsammans med den underbara solen! Idag skulle jag igentligen varit med och spelat skol if fotboll men eftersom jag är skadad så kan jag ju inte! Vi får hoppas att mina vänner som spelar vinner! ;) snart blir det ut för att springa så vi ses senare! Kram ~ Shuke ~

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards