youngwildandfreee

Alla inlägg den 20 mars 2013

Hey! De va en helt okej dag i skolan :) Har varit med Alicia idag. Vi gjorde läxor och kollade på Gossip Girl! Jag har aldrig sett de innan. Men de va faktiskt ganska bra! :) Aja ska snart sova för är grymt trött nu. Hoppas att allas dag har varit bra! Och att bi får en bra dag imorgon! ;) /Sarah

Heej!
Hann inte blogga igår! Haha jag var helt borta i en annan värld! Jag började läsa en ny bok igår den heter fågelprinsen! Helt underbar :)
Men i alla fall det har varit en bra dag i skolan med mycket skratt! Haha :D hoppas vi ses senare för jag ska snart kasta mig in i min bok värld haha!
(Hade inget att göra innan så jag tog denna bilden som kommer nedan )
Vi ses snart puss Shuke!

Hey! Just nu sitter jag i skolan och har matte. Fast jag har inget att göra för är klar med de som vi skulle göra. Så varför inte blogga lite? ;) haha.. Har grymt tråkigt. Jag vill bara hem och sova! Är såå trött.. Efter matten har vi B-språk vilket ät ganska tråkigt :/ Sedan NO och de är faktiskt ganska kul! :) Efter de har vi SO och då ska vi får reda på vilket betyg vi fick på en inlämmning! Hoppas att jag får ett bra betyg nu då! :) Sedan är de svenska och sen idrott! Hatar svenska men älskar verkligen idrott! ;) Jag skriver kanske mera när jag komme hem! Ha en bra dag nu alla läsare :) /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards