youngwildandfreee

Alla inlägg den 27 mars 2013

Heey! Min dag har varit sådär! Jag hade de jätte kul på modell jobbet! Men jag va så himla trött i skolan..
Så jag Alicia å Shuke somnade nästan på svenska lektionen haha.. ;)
Och så har blivit sjuk nu. :/
De konstiga är att jag alltid blir sjuk till loven.. Aså de är sååå tråkigt! :/
Aja.. Hoppas att jag blir bättre snart iallafall! Men de är ju skönt att vara ledig nu i typ en och en halv vecka! :) Hoppas att alla har de bra! Kramar /Sarah

Gammal bild.. ;)

Hey hey!
Kan ni fatta det är redan påsk lov?!?! Tiden har verkligen gått välldigt fort! Hoppas att alla får ett underbart roligt lov.. för det ska jag ha! :D dagen har väll varit bra.. men jag var jätte trött i skolan så jag höll på att somna.. påtal om att somna jag drömde en hel knäpp dröm i går natt! Det var nån mördare som låste in mig oo mina tre andra kompisar på en toalett i ett varuhus. . Hahha han hotade oss med pistol. . Jag öppnade dörren oo sprang ut men han sprang efter oo tog fast mig igen haha asså den var hel knäpp som jag sa! När man tänket efter så är den inte alls läskig nu som den vat då jag drömmde den haha! Men iafl hoppas det blur fler roliga drömmar inatt!
Puss på er vi ses! :* Shuke

Hey! Idag fick jag gå upp 30 minuter tidigare eftersom att jag och Alicia skulle vara modeller för en tidning som heter AJ! De va jätte kul! ;) Och nu är vi påväg till skolan.. Och ska ha B-språk.. :/ Sista dagen idag innan påsk lovet! :D YEEEY! Hoppas att ni också har en bra dag! Kramar /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards