youngwildandfreee

Alla inlägg den 5 mars 2013

..

Heey! Har precis duschat å gjort mig iårdning för att sova. Vi skulle ju ha firat min bror ikväll men så blev de inte hehe.. Aja han skulle typ iväg.. Och så hände de en väldigt tråkig sak med min lillebror! Han fick en stöt när han skulle dra ut en kontakt ur en söndrig lampa.. Så nu är han å pappa på akuten! Hoppas att allt blir bra! Aja.. Jag säger väll good night nu! Puss /Sarah

Hejsan! De gick väll sådär på volleyboll idag.. De va elever som va domare å vissa kunde ju inget så aa de blev lite oretviast med poängen! Och jag va så klantig att jag typ stukade båda tummarna.. :/ Fattar inte hur jag lyckas! Haha... Nu kollar jag på tv å sedan blir de väll att göra lite läxor :/ Och ikväll ska man fira min bror som fyller 22 idag! Happy B-day!! Aja jag skriver kanske mer sedan! Puss Sarah

Heey! Nu sitter jag å kollar på volleyboll! Vi har en turnering i de! Alla 8:or möter varandra! Aa ni fattar.. Mitt lag har pecis spelat en match å vi van med ett helt sätt!! Yeeey! Nu sitter vi å kollar på de andra laget! Hoppas dom vinner nu! ;) Aja.. Jag skriver väll mer när jag kommer hem eller något! Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards