youngwildandfreee

Alla inlägg den 18 mars 2013

Heey! Har varit en tråkig dag i skolan idag.. men blev bättre när jag kom hem! Fikade med mamma först oo sen la jag mig ner i soffan oo bara skulle vila.. men råkade somna! thihi busig jag är va? ;)
Jaa hoppas ni hade det bra idag iafl! På onsdag får jag reda på mitt betyg på inlämnings uppgiften jag gjorde om Väder och Klimat på SO:n... hoppas det har gått bra!! Vi ses väll senare.. om inte så passar jag på oo säger godnatt redan nu haha!
Puss Shuke

Hey! Nu sitter vi här i skolan. Vi ska snart ha bild. Vilket är ganska kul. Men vi har bild prov så önska oss lycka till ;) Haha.. Efter bilden har vi matte.. :/ as tråkigt.. Men vi skriver kanske mera ikväll puss /Sarah & Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards