youngwildandfreee

Alla inlägg den 31 mars 2013

Heej!
Idag har jag typ bara vilat! Jag har också kollat på en massa gamla bilder från när jag va liten!
Jag älskar att kolla på gamla bilder! ;) (finns bild nedanför)
Just nu sitter jag och kollar på Bones!
De är helt okej!
Har alla haft en bra dag? :)
Kramar /Sarah

Hey! I morse var jag i kyrkan!
Vilket va ganska tråkigt.
Nu sitter jag och kollar på tv och äter frukost! Haha aa jag vet!
De är sent att äta frukost nu! ;) haha. Idag ska jag inte göra något.
Eller inte vad jag vet ännu iallafall. Jag är ju fortfarande sjuk så..
Men jag hoppas att ni får en bra dag! Kram /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards