youngwildandfreee

Alla inlägg den 15 mars 2013

Heey! Nu är jag grymt trött så ska snart sova. Har kollat på en lång film eller aa typ.. Jag somnade i slutet hahaha.. Men i mon blir se sovmorgon och sedan bara ta de lugnt hela dagen. Men jag skriver mera i mon! Puss /Sarah

Bio

Heej! Sitter på bio med mina fina kusiner och vänner haha.. snart börjar filmen.. :D hoppas den är bra! Filmen heter Oz ;) vi ses senare puss hej!
Shuke

Hey! Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag.. Men har värken orkat eller hunnit.. I onsdag var jag med Alicia å Shuke! Vi hade de så kul! Igår va jag bara hemma å gjorde läxor.. Och nu ska jag snart träna! :) Sedan vet jag inte... Men jag skriver väll senare! /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards