youngwildandfreee

Alla inlägg den 9 mars 2013

Nu har jag precis kommit hem från OIS-cupen! OIS kom 2:a och 3:a Ni va grymt bra tjejer! Bra kämpat! Jag blev faktiskt väldigt sugen på att börja spela igen! Så jag ska kanske vara med på träningen i mon! :) Aja nu har vi gäster här hemma för att fira Tobbe lite! (Min bror) Hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag! Skriver kanske mera senare! Puss /Sarah :)

Heysan alla fina läsare! Hahaha.. Just nu sitter jag i bilen med Alicia! Vi är påväg till OIS-cupen! Som shuke sa så ska vi kolla på! Jag har ju en paus från fotbollen nu! Men jag är så taggad just nu! Ska heja sönder hahaha!! Men är faktiskt ändå lite sugen på att vara med å spela! OIS-cupen är ju alltid så rolig! ;) För er som inte vet vad OIS-cupen är för något så är de självklar fotboll! ;) LYCKA TILL NU TJEJOR!! Ni kommer ta dom!!! Aja ses senare! Puss /Sarah

Godmorgon såhär tidigt!
Haha ja jag är redan uppe är ni?
Tjejerna i laget spelar ju OIS- cupen idag och jag oo sarah ska va där nere för att kolla på! Ska bli super kul! Eller inte... jag vill ju också spela.. men the bad new min fot kommer inte läka på några månader så vi får se när jag kommer tillbacks till min sport! Men vi tänker på det positiva fest ikväll ;)
Hihihi vi ses senare!
Puss // Shuke ?
WOOOW ÄLSKAR DEM BILDERNA!!!!!! :O

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards