youngwildandfreee

Alla inlägg den 24 mars 2013

Heey!
Kom hem för en stund sedan! Det gick faktist bättre än vad jag trode på träningen idag! Hoppas det blir lika bra imorgon! Hihi nu måste jag sova lite.. så vi hörs imon!
Godnatt sov sött! Puss Shuke

Bilden nedan är på mig när jag var liten :)

Hey! Jag hoppas att alla har haft en bra dag idag. Jag har styrketränat gjort våfflor med min lillebror och gjort lite läxor. Annars har jag bara tagit de lugnt och kollat på tv. Imon är de skola! Hoppas att de blir en bra dag! ;) Sov sött nu alla läsare Älskar denna bilden på Justin!! Den är bara så söööt! (Nedanför) /Sarah

Hej och godmorgon alla läsare! Jag har typ inte sovit något i natt så är sjukt trött.. Så idag blir de bara att vara hemma å ta de lugnt. Men måste tyvärr göra lite läxor oxå.. :/ Nu är de bara tre dagar kvar i skolan innan påsklovet! Yeeey! :D Så skönt de kommer bli att ha lov aså! Och som shuke sa så ska jag och hon å några andra i klassen in till stan och prata med några politiker eller något i morgon. Hoppas att de blir kul! ;) Ha en bra dag allihopa (Bilden nedanför är lite weird) ;) /Sarah

Godmorgon Sverige!
Haha! Nej men hoppas ni mår vra idag? För det gör jag! :) idag ska jag va med på träningen efter 3 veckor! Jippii :D ja juste.. imorgon ska vi in till stab på skoltid! Vi ska åka in oo prata med politiker oo rektorer om hur skolan är och hur vi trivs i skolan! Kanske blir kul ändå! Haha men vi ses senare
Puss heey! Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards